Study For Smart



#95 l sabar
Wednesday, 2 July 2014 | 0 comment(s)
ini takdir hidup aku . aku rindu mama and family aku ! aku rindu kawan baik aku ! aku rindu batupahat . eh faham lahhhhhh doeee, puasa yang tak best dan tak bermaknaaaaa . anna kat sini takde org faham aku, aku penat makan hati ! aku penat mengalah dengan dunia ni , aku penat nak lawan perasaan aku ni ! aku penat mengalah dengan diri aku sendiri , sape nak jaga hati aku semua ni anna -_- hari hari aku tahan airmata aku , tapi malam ni aku menangis lagi aku dah taktahan . aku dah taktahan semua ni , hmmmmmmmm :( aku rasa aku lifelesss sangat sangat . bodoh kan aku biarkannn boyfriend aku curang depan mata aku , sakit aku , perit aku semuaaa akupendam dan terus pendam ! kuat ? luaran memang ak kuat , dalaman aku ? ehhhh takde sape tahuuu erti penyiksaan lahhh yang aku rasa selama ni. fadir buta ke aku sayang kau ? eh 4 tahun aku tanggung , takcukup lama ke kau nak biarkan ak terumbang ambing ? eh aku sayang kau lah weyyyyyy --' aku cintakaaannnnn kau weyyyy ! kehidupan aku kat sini jauh lebih teruk brbanding  aku kat batupahat. aku dah start rokok balik , aku dah start shisha balik , ahhhhh damn it ! its such a stupid thing lah araa. 25/7 masa yang aku tunggu , masa yang aku nak pergi pantai berbicara bersama laut . meluahkan bersama angin , menyampaikan melalui kicauan burung yang bebas berterbangan . allahuakbar indah kurniaan-Mu ya allah , mama aku nak kau selalu ada dengan aku . sebab kau jeh penguat semangat aku walaupun saat ketika itu harapan serta semangatku ini dah jatuh menjunam sehingga takmampu untuk dinaikkan semula :/ hanya mama faham karenah anak dia yang degil ni. pleaseeeee aku nak jugak bahagia cam orang lain , aku cemburu ? yep aku jujur aku cemburu dengan apa yang kauorang ada. bukan dari sudut harta benda tapi hmmm dari sudut kasih sayanggg :( sabar duhai hati , akan mucul kebahagiaanmu satu saat nanti . tunggu dan terus tunggu jangan menoleh kebelakang , move on araaa . ahhhhhhhhh aku rindu lahhhh , rinduuuuu semuaaaa ! 

// HATI YANG TERGURIS PAYAH DIRAWAT
RAWATLAH DUHAI HATI , USAH DIBIARKAN DIA TERUS TERGURIS,
SEMAKIN DIGURIS SEMAKIN DALAM LUKANYA
TERUSKAN DAN TERUSKAN TANPA MENOLEH NYA LAGI
KUATKAN HATI MU NURUL SYARA EMEERA
SESUNGGUHNYA HATIMU LEBIH KUAT BERBANDING YANG LAIN
PENGALAMAN MENGAJAR KAU YANG DUNIA NI TAKPERNAH ADIL
TIADA KEADILAN YANG KAU CARIK DIDALAM DUNIA INI
PASRAH, BERSERAH, DAN MENYERAH





Older Post . Newer Post