Study For Smart



#93 | ucapan dari ku
Saturday, 12 April 2014 | 0 comment(s)

Memang takdir aku eh dilahirkan dengan sangat kekurangan bukan dari wang ringgit tetapi dari segi kekeluargaan :/ aku nak saat saat abang , kakak and aku sentiasa bersama saat susah dan senang tp bila dah besar saling buruk memburukkan antara satu sama lain . Yes aku tahu dan aku sedar aku anak yang paling jahat ! Mama and ayah pun cakap tp bila aku buay baik , takde sorang pun nampak :/ dulu aku ada terbaca mesej kakak and abang dia cakap aku yang akan pijak kepala mama ayah ! Ya allah aku tak pernah terniat nak buat macam tu dalam hidup aku mama ayah lah orang terpenting aku taknak tengok mama bersedih cukuplah aku nampak kesedihan mama saat saat keluarga aku goyah :( aku tak perlukan kepercayaan org lain -.- tapi malangnyaa kini sedikit demi sedikit hilang lah kepercayaan yg selama ini aku berikan . Hanya keburukan dan kehinaan yg ad dekat mata mama ayah ! Aku tahu , aku bukan anak yang berguna :/ ya allah hidup aku makin lama makin kosong . Kuatkan hati aku untuk meneruskan apa yang akan jadi nanti ! Ya muhaimin , sihatkan lah kedua orang tua ku kerna ku takmampu melihat mereka dalam kesakitan :/ biar yg jahat yg hina yg jijik dekat aku asalkan aku masih mampu melihat senyuman yg terpancar diwajahnya walaupun ia senyum bukan sebab diriku . Ya rahman , titipkanlah sayang daku ini hamba yang kerdil serta hina kepada kedua orang tua ku yang amatku sanjungi . Sesungguhnya tiada mereka makan tiada jua lah aku . Maa maafkan segala kesalahan bibi yang banyak nyusahkn mama :/ andainya waktu ku berakhir sampaikan salam seribu kerinduan buat orang yg aku sayangi dan cintai . Salam ikhlas dari anakandamu !





Older Post . Newer Post