Study For Smart



#87 | Dirikuuuu
Friday, 20 December 2013 | 0 comment(s)
Blog tempat luahan hati insan yang bernama araa syaraa. Seorang remaja perempuan yang lemag sehinggakan putus asa utk teruskan perjalanan hidup yg penuh liku dan ranjau. Perit? Yeah dunia yang dia kenali amat memeritkan sehingga hmpir setiap hari menitiskan airmata tanpa henti ●︿● kehidupan aku dan kau amat berbeda --' aku rndu keluarga yg bahagia . Aku rindu kenangan tika aku dan abang akk kecil dahulu, indahnya kalau bleh dputarkan kembali. Abangg akakk aku nakk kita yg dulu, kenapa kita sering bertelagah sekarang.
Kata kata kakak membuatkan aku mula menjauhi dari keluargaku. Aku tak layak untuk bersatu dgn kalian, aku cuba untuk sedar diri. Hubungan kkluargaan yg sptutnya happy tak terjadi dalam diri aku, tiada siapa peduli tentangku tiada yang kesah akan diri ku yg hina ini -,- menangis? Yep aku nangis bila ingat perkataan "JALANG" yg akak aku berikan. Aku kuat aku tabah untuk hadapinya,hanya diri aku yang lebih mengenali siapa aku sebenarnya!! Kenangan lalu yg buat aku macam nih kenangan yang hanyutkan aku . Aku benci kenangan aku benci HAZWAN PUAD!!  memaafkan kau ssuatu yang bodoh.hmmm lupakan lah aku ttg apa yg berlaku, putarkanla waktu untuk aku mengubah semua keadaan ini ya allah
"Kita hanyalah pelakon yang memainkan watak pada takdir hidup kita. Mampukh kita ubah takdir hidup kita? Kuatkah kitaa hadapi nya? padamu ku berserah, padamu ku melutut penuh rendah diri. Hanya nama mu ya Allah tempat ku luahkan segalanya... "




Older Post . Newer Post