Study For Smart



#86 | kerinduan
Wednesday, 18 December 2013 | 0 comment(s)
K lamaaa araa tak update dalam blog nih. Macam macam yang araa lalui sampai kadang kadang araa takut berdepan dengan masalah yang lalui hm --' Araa sekarang dah bermula hidup yang baru lepas habis spm now i think about my future . Move on?? Yeah araa kena keluar dari kisah lalu semua tuh bukak buku baru untuk hadapi everything tapi mampukah aku? Hm lelaki?? Kadang kadang aku takut untuk mengenali kaum adam nih maybe takut dipermainkan tapi kadang kala perasaan nih membuat kan aku tak mempercayai ayah dan abang kandungku sendiri aku tak percayaa haihhh.
Sekolah? Banyak yang meants choy ajar aku di SMK TUN SARDON hm sem dan nurul banyak bagi support dekat aku. Dyorg ada dengan aku saat aku kesedihan Perlukan insan yang bergelar sahabat. Aku rindu kauorang!!  aku tahu sem kau tengah ada masalah sekarang nih even kita jauh kau kat kl aku dekat bp tp aku tahu kau tengah down. Dari cara kau mesej ak dah menggambarkan ksedihan kau tuh. Hm insyallah aku akan datang kl secepat mungkin aku jumpa kau, kau luahkan semua nya k. Kann kita dah janji hubungan persahabatan kita takkan terputus .. kannn? Haihh aku rindu zaman persekolahan aku rindu celoteh korang aku rindu gelak ketawa korang haihhh --"
#sahabat sejati sukar untuk dicari, tetapi sahabat yang berpura-pura sentiasa ada dimana-mana. Bila susah sentiasa ada begitu juga bila susah. Aku sentiasa merindui sahabat sahabatku :(





Older Post . Newer Post