Study For Smart



#85 | i and him
Tuesday, 18 June 2013 | 0 comment(s)
duhai hati , kau cekalkan hati ini agar terus kuat dan sentiasa kuat tanpa mengharapkan dia di sisi mu lagi --" duhai hati , izinkan dirinya belayar jauh dari mu . jangan biarkan dia terus muncul sentiasa di hadapan mu :( ya allah aku tak sanggup nak hadapi semua ini ya allah , besarnya dugaan yang kau berikan padaku satu per satu kau turunkan dugaan . ya allah tidak layakkah aku menerima semua ini ? adakah kerana aku hamba yang hina kau tidak membenarkan aku merasai apa yang mereka rasai . ya allah aku menyitai dia setulus dan ikhlas hatiku ini , demi nama mu ya allah aku tiada niat untuk mempermainkan dirinya malah . hatiku sentiasa mendoakan agar dia yang terakhir buat diri ini --" aku tidak layak untuk dirinya yang sempurna , aku sedar itu . maki yang kau lemparkan sudah menjadi makanan buat diriku , sakit dan cemburu buta yang sering kau lemparkan juga seakan-akan biasa buat diri ini . lepas ini siapa lagi yang ingin menemaniku setiap detik , siapa lagi yang akan menemani ku untuk berjumpa dan bermanja ? engkaulah lelaki pertama yang bergelar kekasih menemaniku menonton wayang bersama , dapatkah aku melupai mu duhai kekasih hatiku ? kenangan yang kita bina seakan-akan sukar untuk ku melepaskan , subhanallah sayangnya hatiku untuk mu wahai keksaih hatiku :/ adakah selepas pemergian diri ini baru kau menyedari bahawa betapa pentingnya diriku ini , sakit apabila kau melafazkan kata PUTUS , aku lampirkan kenangan antara kita berdua





























Older Post . Newer Post