Study For Smart



#83 | kuatkanlah hatiku
Sunday, 2 June 2013 | 0 comment(s)
sejak munculnya tiera dalam hubungan aku dan kau , kita selalu bergaduh walaupun hal yang kecil :/ apa salah aku , kau langsung tak nak bagi peluang untuk terus mempercayai aku :( aku menyayangi kau dengan penuh kasih dan sayang , tapi yang aku dapat sekarangg hanyalah sakit hati dan aku terpaksa simpan pendam perasaan yang aku rasa demi jaga relay aku dan kau . aku susah untuk mencintai seseorang kerana pada aku sayang dan cinta itu sesuatu yang berbeza .

sejujurnya pertemuan kali ketiga aku dan kau semalam banyak membuatkan aku ingin menangis , tapi aku diam dan berlagak  yang nothing happen . aku nak kau bahagia walaupun aku tak bahagia , aku tak boleh tengok orang yang aku sayang sedih muram *fake smile* and semalam juga kita bergaduh besar sehinggakan aku keluarkan perkataan GIVE UP , ya allah besarnya dugaan mu ke atas hamba mu yang lemah ini ya allah . dengan masalah keluarga nya lagi , yeah aku tau semua ujian dan dugaan yang allah beri pasti ada sebab --" tapi aku kuat lagi ke ya allah nak harungi semua nya ?

aku ketepi kan rasa sakit aku demi melihat orang yang aku sayang tersenyum gembira tapi hati aku ni , hancur :( orang lain sering menyingkap masa lalu aku , sedangkan dyorang tak pernah tahu cerita yang sebenar-benarnya . yep aku bodoh sebab taknak report polis pasal hal tu , tapi aku bersebab doee buat cenggitu ! aku taknak mama nd ayah aku malu , sebab ramai kenal mama nd ayah --" aku harapan terakhir dyorang so takkan aku nak musnahkan apa yang dyorang selama ni impi kan ? cukuplah aku tengok mama tempuhi dugaan yang mendatang , sakit mama bila bila je doktor kata boleh serang . aku taknak tambahkan beban mama , tapi korang semua tak pernah faham :'(

banyak airmata yang mama keluarkan untuk aku , aku taknak jadi diri yang dulu . aku tak sempurna macam orang lain ! aku dah bebankan mama dengan sakit aku yang semakin teruk , hmmm aku redha ~ aku tak mampu menutup mulut semua orang , aku tak mampu semua ni ya allah ! sekarang apa yang aku inginkan sekarang adalah orang yang selalu support aku untuk teruskan dugaan dunia yang menyakitkan ni . aku perlukan kau ilyas untuk kuatkan aku , tapi kau susah nak percayakan aku kenap ilyas ? aku tahu mak kau tak suka aku , mungkin mak kau pun anggap aku sama seperti orang lain anggap aku :( walaupun pakaian aku tak cukup kain tapi aku tak macam dulu weyy , aku banyak berubah kata cepau . aku penat mengalir kan air mata untuk orang sekeliling aku , aku nak bahagia sama macam orang lain . bila tuhan datangkan rasa bahagia tu , pasti kau akan ingatkan balek sejarah silam aku -.- kenapa ilyas ? kau tak cukup ke nmpak aku terseksa macam gini ? astaghfirullah al azim , aku pasrah ya tuhanku aku redha dengan ujian yang kau berikan padaku :(




Older Post . Newer Post