Study For Smart



#78 | talkative
Tuesday, 21 May 2013 | 0 comment(s)
heyy new skins , heyy readers and tak lupa juga heyy haters ? haha :D to simple right this blog , arghh even this blog too simple but my love towards him not so simple as this blog >< hikhik . okayy araa nak share something ni :( hmmm , hubungan araa dengan mama and akak semakin hari semakin dingin ! i dunno why --,, bila dah bergaduh semua taknak mengalah , sampai bila nak kena macam ni . araa dah penat dah dengan masalah dunia yang tak pernah habis ni kan ? setiap hari ada je masalah , kesudahannya tiada :/ nasib now araa dah ada iyashh , dia lah tempat araa luahkan perasaan araa . araa nangis sepuas-puasnya bila ada masalah sampaikan iyash pujuk pun araa buat bodoh and keep crying *tutup muka* awak terlalu sabar daddy harungi semua ni dengan saya . saya sangat terharu bila awak manjakan saya dan awak buatkan saya tersenyu semula tatkala saya menangis . daddy awak bahagia tak dengan saya ? everyday kita texting mesti bersweet-sweet kann , saya tak mampu nak bayangkan macam mana bila saya terpaksa lepaskan awak untuk orang yang awak cinta . subhanallah araa tak kuat weyy tak kuat :/ noo , iyash dah janji dia takkan pernah tinggalkan araa lonely . i must trust him *big smile* kita pegang janji kita k daddy . dulu kita dua2 pernah buat salah , awak ada kisah silam awak dan saya ada kisah lama saya :( saya mintak maaf saya teruk wak , saya sedar semua tu ! saya harap awak dapat terima saya seadanya k , macam mana saya terima awak macam gitu jugak saya nak awak terima saya

" kadang-kadang airmata saya mengalir sebab saya terlalu gembira dan bahagia
kadang-kadang air mata saya jatuh bila teringat apa yang berlaku antara kita
kadang-kadang saya termenung ingatkan apa yang akan berlaku akan datang
yang pasti saya nak lalui semua ni bersama awak bukan orang lain "

kita jadikan apa yang berlaku sebagai peringat untuk masa hadapan , ada sebabnya allah tu temukan saya dengan awak . mungkin awak adalah jodoh saya :) semua tu kita tak tahu kann awak ? yeah kita berdua baru tingkatan 5 perjalanan masih jauh bak kata orang tapi saya akan pastikan awak adalah yang terakhir ! untuk kawan terbaikk araa , anna rahim . congrats buat kau dan fais sebab telah couple balek , hubungan cinta korang terlalu lama hampir 5 years doee korang jaga takkan nak tinggalkan macam gitu je . aku doakan korang sentiasa happy nd fais jaga kawan aku baik baik aku sayang dia macam aku sayang nyawa aku --,, doakan jugak untuk aku dengan iyash k , byeee




Older Post . Newer Post